امکانات ساخت سایت ویلا
معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
امکانات ساخت سایت ویلا
یک شنبه 23 آذر 1399 ساعت 10:51 | بازدید : 44 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

این روز ها برای هر کسب و کاری وب سایت طراحی می شود . تارنما های فروشگاهی ، معرفی کمپانی ها ، سایت های آموزشی ، سایت های مزایده و مناقصه و … همگی این وب سایت ها با منظور و برنامه ریزی برپایی شده اند . نو آوری و خلاقیت موجود در تارنما ها باعث سرشناس شدن و کسب درآمد بیشتر می شود . طراحی وب سایت با نو آوری و خلاقیت می تواند برای هر کسب و کاری مفید باشد . در عصر جدید حیات انسان ها رو به ماشینی شدن در حرکت است . بسیاری از مردم ترجیح می دهند بیچارگی های خویش را به صورت آنلاین و دیجیتالی بر طرف نمایند . تارنما های فروشگاهی ، رستوران ها و وب سایت های سفارش غذای آنلاین ، تقاضا خودرو آنلاین و … کمک شایانی به مردم کرده است . افزایش جمعیت و حجم بالای شدامد مایه شده است ملت به محیط دیجیتالی و آنلاین ، اشتیاق بیشتری داشته باشند .

امکانات ساخت سایت ویلا

از جمله امکانات طراحی سایت ویلا عبارتند از:

    طراحی پنل کاربری

از طریق پنل کاربری، مالکان در تارنما ویلا حساب کاربری ایجاد می کنند. مالک در پنل کاربری می تواند توضیحات و مشخصات عکس های ویلا و قیمت را درج نماید. توضیحات دربرگیرنده تجهیزات و امکانات رفاهی، متراژ، خصوصیات بارز همانند ویوو ویلا، محدوده و منطقه جغرافیایی ویلا می باشد.

    طراحی بخش اقامتگاه

اقامتگاه های گوناگون بر پای بست، موقعیت و گونه بنا، در این تقسیم تقسیم بندی شده اند. که هر کدام بر اساس امکانات موجود و درجه، قیمت متفاوتی دارند. از آنگونه عناوین باره طبقه بندی در این دسته می توان موارد پایین را برشمرد: ویلا سنتی (درجه یک، درجه دو و …)، ویلا مدرن، ویلا دوبلکس، ویلا لاکچری، خانه های محلی، سوئیت، کلبه جنگلی، منزل ویلایی، آپارتمان، بخش بندی ویلا بر بنیاد ویوو ( مانند ویلا رو به جنگل، ویلا رو به دریا و …)، منزل کوهستانی ، منزل ییلاقی و غیره.

    ثبت اسم / ورود

کاربر از این روش با ثبت اطلاعات فردی و تماس خویش یک اسم کاربری و پسورد اختصاصی برای خویش برگزیدن می نماید لغایت با ورود به سیستم از بخش های مختلف سایت بتواند استفاده نماید.

    طراحی سیستم رزرو آنلاین

پس از ثبت نام کاربر و گزینش منطقه و گونه ویلا، تاریخ ماندن و تعداد روزهای ماندن خود را مشخص می نماید و با کلیک بر روی دکمه ثبت، پیش فاکتور مربوطه ظاهر می گردد که خرج اقامت در ویلا را مشخص ساخته است. اطلاعات ثبتی بدست کاربر به مالک ارسال می گردد. پرداخت می تواند به دو چهره حضوری و پرداخت آنلاین چهره گیرد. در حالت نخست مالک با کاربر تماس گرفته و توافق حاصل می گردد و در حالت دوم کاربر می تواند از راه درگاه های پرداخت الکترونیک موجود بر روی سایت خرج را واریز نماید. سیستم رزرو شما می تواند خدمات بیمه را نیز پوشش دهد. هر رهنورد بیچارگی به بیمه مسافرتی نیز دارد. شما می توانید سایت بیمه اختصاصی داشته باشید یا با دیگر ارگان ها همکاری کنید و این خدمات را به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات بهتر در این باره طراحی سایت بیمه ما را مطالعه کنید.

    طراحی تقسیم فروش ویلا

ویلاهایی که به منظور فروش ارایه می گردند در این تقسیم به به اتفاق توضیحات گسترده همانند منطقه جغرایایی و آدرس، متراژ و مساحت، تعداد طبقات، تعداد اتاق ها، تاسیسات و اماکانات رفاهی موجود ( همانند استخر، ابزارها صوتی و تصویری، کابینت، تختخواب ها و …) ، نورگیری و سیستم های تهویه، استانداردهای ساخت، ویژگی های بارز، شرایط فروش، قیمت، اطلاعات تماس فروشنده، به همراه تصاویر از نماهای گوناگون خارجی و درونی ویلا به نمایش در می آید. درج اعلان در این طور سایت ها می تواند بصورت مجانی یا پولی اتمام گیرد.

    طراحی تقدیر مقالات گردشگری

معرفی فضا های تفریحی و گردشگری، همراه با عکس ها جالب از آنها و همچنین راه های دسترسی به آن مناطق ، تببین محدوده جغرافیایی و شرایط آب و هوایی، وسایل و ادوات لازم برای سفر به آن منطقه در تقدیر مقالات گردشگری ارایه شده که راهنمای مفیدی برای مخاطبان بوده و در افزایش بازدید وبسایت نیز موثر است.

    قابلیت جستجو

قابلیت جستجوی پیشرفته از امکانات مهم طراحی سایت ویلا است. کاربران بر پای بست، پارمترهایی که افزار جستجوی مترقی در اختیار پیمان می دهد می توانند اقدام به سرچ نمایند. پارمترهایی همانند منطقه توریسم و محدوده جغرافیایی تقریبی ساختمان، رنج قیمت، مساحت و متراژ ویلا، شمار اتاقها و غیره.

به این ترتیب با کمک این ابزار، کاربر می تواند به نتیجه دلخواه خود دست یابد و ذهنیت خوبی را از گذرندان در سایت شما تجربه کند و از همینرو در مراجعات بعدی نیز وبسایت شما را مورد کاربرد پیمان دهد.

کسب درآمد با طراحی سایت اجاره ویلا و مسافرخانه

با طراحی سایت کرایه ویلا به راحتی می توانید کسب درآمد کنید. طراحی یک سایت هزینه بسیار بالایی ندارد. و شما با یک سرمایه نه چندان زیاد می توانید وارد کاری سودآور شوید. با طراحی یک وب سایت سایر محدودیت شهر و فرمانروایی وجود ندارد. شما می توانید همگی ویلاها، خانه ها و مسافرخانه ها را در هر شهری برای کرایه وارد سایت خویش کنید و درصدی پورسانت از هر اجاره اخذ کنید. درست است که دربایستن به مقداری صرف موعد و سرمایه است، اما پس از آن یک پیشه آسان و پر هوده خواهید داشت.

مسافرخانه ها و هتل ها نیز می توانند به طور اختصاصی برای خود اقدام به طراحی وب سایت کنند. در این صورت هم شهرت و ارزش بیشتری در نزد ملت به دست می آورند و هم خدمات خویش را زیاد راحتتر ارائه می کنند. و در پایان شاهد افزایش قابل توجه مشتریان و مسافران باشند.

مزایای طراحی سایت ویلا
۱-ساخت شعبه های مجازی املاک و ویلا

کسب و کارهای زیادی وجود دارند که به صورت کاملا مستقل تنها در مقوله خانه های ویلایی و خارج از شهر کار و جنبش می‌کنند، به همین انگیزه بیچارگی به یک وب سایت به عنوان شعبه مجازی خود دارند لغایت با به کارگیری آن بتوانند مشتریان اکثریت به دست بیاورند. طراحی سایت ویلا از آنجایی بایستگی پیدا می‌کند که افزایش تعداد کاربران گوشی های هوشمند سبب شده امروز اغلب کاربران به هدف یافتن ویلا از گوگل کمک بگیرند. آن‌ها در موعد سفر همچون  نزدیک  شدن به تعطیلات نوروزی و یا در زمانی که تصمیم دارند برای خود یک منزل ویلایی خریداری کنند، وارد گوگل شده و بسته به نیازشان، عبارتی را جستجو می‌کنند. این عبارت مطمئنا در برگیرنده اسم مکانی است که متعاقب یافتن ویلا در آن هستند.
۲
-جذب مشتری بیشتر

اما در چه چهره می‌توان در گوگل نما شد و کاربرانی که در این موتور جستجو به پیگیری یافتن چیزی هستند را به سمت خویش جذب کرد؟ مطمئنا بدون داشتن یک وب سایت چنین چیزی امکان‌ پذیر نیست، پس در پیش درآمد باید یک طراحی سایت ویلا برای خود سپریدن دیتا و سپس متعاقب بهبود رتبه آن در گوگل باشیم.
۳- جستجوی پیشرفته املاک

چنین وب سایتی می‌تواند دارای امکانات متنوعی همانند قابلیت جستجوی پیشرفته باشد. به این ترتیب کاربران پس از ورود به وب سایـت، براساس فاکتورهایی که ابزار جستجوی مترقی شما در اختیارشان قرار داده به جستجو خواهند پرداخت. این فاکتورها می‌توانند متراژ و اندازه ویلا، شمار اتاق‌های آن و در ضمن تعداد طبقات و محل تقریبی قرارگیری باشند. به این ترتیب مشتری دقیقا به چیزی که مدنظر دارد خواهد رسید، به جای این که مجبور باشد پس از بستن وب سایت، به سراغ یک طراحی سایت ویلا سایر برود.
۴-گالری عکس ها ویلا

در طراحی سایت ویلا می‌توان تصاویری از ویلاهای موجود قرار داد. در حالت طبیعی عکس ها ویلاهای قرار گرفته برای کرایه یا فروش به صورت عادی و در قالب گالری  عکس ها پیمان می‌گیرند، ولی می‌توان با برنامه نویسی حرفه‌ای امکان مشاهده تصاویری سه بعدی از آن‌ها را نیز فراهم کرد. این قابلیت طراحی سایت ویلا شما را زیبا و بسیار جذاب کرده و سبب می‌شود مشتریان اغلب توسط همین تارنما خانه های ویلایی باره نظرشان را پیدا کنند.
۵-دست یابی به مشتریان بیشتر

اگر طراحی سایت ویلا رتبه نکوداشتن در گوگل داشته باشد، از چند جهت هوده خواهید برد. یکی از مزایای آن دست یافتن به مشتریان اغلب است، اما داشتن مشتری اغلب خویش در گرو این است که شمار ویلاهای در دسترس برای معرفی کردن به آن‌ها بسیار باشد. اما وقتی در گوگل رتبه احسان دارید، از آنجایی که طراحی سایت ویلا شما توسط کسان اکثریت دیده می‌شود، عده بیشتری نیز ویلای خود را به منظور فروش و یا کرایه داده شدن به شما معرفی می‌کنند. این جستار دایره گزینه ها را برای مشتریان افزایش دیتا و به فایده شما تمام خواهد شد.

طراحی ریسپانسیو؛ واجب تر از نان شب!

طیف عظیمی از افرادی که عبارت کرایه ویلا یا کلمات همانند را در اینترنت جستجو می‌کنند، مسافران هستند. این افراد به رایانه و لپ تاپ دسترسی ندارند و اگر هم داشته باشند نیازی نمی‌بینند که اثناء سفر برای اجاره یک ویلا یا سوئیت، از لپ تاپ یا کامپیوتر کاربرد کنند. این جستجوها قطعا با گوشی یا تبلت سپریدن می‌شود. بنابراین ریشه-بن-بیخ دوم این است که در طراحی سایت اجاره، فروش و طراحی ویلا باید واکنش گرا بودن سایت را در عقیده داشته باشید.

طراحی سایت کرایه ویلا اگر ریسپانسیو باشد، این امکان را به مشتریان شما می‌دهد که با موبایل، تبلت یا... به راحتی و در ابعاد متناسب با هر دستگاه، جستجوی خویش را در سریع‌ ترین سررسید شدنی اتمام دهند. یک طراح حرفه‌ای می‌داند که شدنی است در نمایش سایت برای دستگاه‌های کوچک همانند گوشی هوشمند، بعضی ارکان و جایگاه ها حذف شده و بعضی سایر به چهره عمودی نمایش دیتا می‌شوند.

چه اطلاعاتی باید در تارنما ویلا پیمان دهید

جزئیات ویلا از دسته قطعه زمین و وضعیت ساخت آن, تعداد اتاق‌خواب, طراحی بیرونی و داخلی, امکانات و امکانات رفاهی تعبيه کنید. یک صفحه جداگانه برای هر تقسیم از ویلا از قبیل اطاق نشیمن, اطاق غذاخوری, آشپزخانه, منطقه استخر, سالن غذاخوری, سالن سینما, سالن ورزش و هر اتاق‌خواب برپایی کنید. هر چه دقیق‌تر باشد. شامل مواردی که در هر تقسیم هستی دارد, اعم از تلویزیون, دی‌وی‌دی, وان حمام, گونه حمام, اندازه تخت‌خواب و غیره.

https://www.theluxurysignature.com/2015/06/20/web-design-for-luxury-villa-rentals/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 21
:: بازدید سال : 174
:: بازدید کلی : 384